En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

La Unió Esportiva Olot vol tenir tres patrocinadors principals

El club també veu amb bons ulls ampliar patrocinadors als pantalons i a la part de darrere de la samarreta
| 6 de juliol de 2018
La Unió Esportiva Olot vol tenir tres patrocinadors principals

Tot i que al curs passat li va costar, enguany s’està treballant perquè l’esponsorització sigui la principal via per augmentar el pressupost. El club també veu amb bons ulls ampliar patrocinadors als pantalons i a la part de darrere de la samarreta.

L'equipació del primer equip de l'Olot tindrà més patrocinadors l'any que ve. (Isaac Planella)

Augmentar el nombre de patrocinadors de la primera equipació per aconseguir més pressupost. La Unió Esportiva Olot tempteja aplicar aquesta fórmula i ja busca empreses locals, comarcals i nacionals per lluir a la part frontal de la samarreta del primer equip. La temporada que ve, el club busca tenir tres marques principals. Per això, l’Olot posa la seva samarreta a disposició dels patrocinadors. Joan Agustí, president del club, explica que l’entitat olotina s’ha inspirat en altres equips.

Només un dels dos patrocinadors que llueixen al capdavant de la primera equipació seguirà la temporada que ve. L’Olot és conscient que s’ha de moure més que els seus rivals per trobar acords. Les grans marques busquen ciutats capitals de província. Tot i això, Joan Agustí confia que la temporada que ve no només s’ampliaran els patrocinadors de la part davantera de la samarreta, sinó també de l’esquena i el pantaló.

Per a la propera temporada, des de la Unió Esportiva Olot han apostat perquè la via del patrocini sigui la principal font per incrementar el pressupost. Les expectatives econòmiques de l’entitat dependran de la quantitat d’empreses que se sumin al projecte. De moment, l’Olot ha posat la samarreta a l’aparador amb més espai que mai.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum