En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Un home ferit al caure al pou de màquines d'una piscina a Maià

L'home té 78 anys i ha estat traslladat a l'Hospital de Figueres
| 13 de setembre de 2015
Un home ferit al caure al pou de màquines d'una piscina a Maià

Un home de 78 anys ha patit una fractura a la cama, possiblement al fèmur, aquest diumenge en caure al pou de màquines d'una piscina situada a Maià de Montcal.

Rescat a Maià (Bombers)

Els fets han succeït quan passaven nou minuts de les onze del matí d'aquest diumenge i fins al lloc dels fets s'han desplaçat diversos dotacions dels Bombers i efectius del GRAE amb un helicòpter. Els Bombers han aconseguit treure la víctima del pou amb una llitera, immobilitzat, i ha estat evacuat en ambulància del SEM fins a l'Hospital de Figueres. Des dels Bombers informen que la víctima hauria caigut des d'una altura de cinc metres.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum