En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Turisme Garrotxa celebra 20 anys adaptant-se als canvis del sector

L’aposta per un turisme sostenible consideren que ja s’ha consolidat i que l’ens sigui público-privat és un element que fins i tot es posa d’exemple a seguir
| 5 d'octubre de 2016
Turisme Garrotxa celebra 20 anys adaptant-se als canvis del sector

Turisme Garrotxa celebra 20 anys agrupant i difonent la nostra marca turística arreu del món. La mateixa línia de l’any 96 que demanava un turisme sostenible es manté i s’ha aconseguit canviar el perfil del visitant: ara 1 de cada 3 és estranger. Adaptar-se als nous temps i les noves maneres de comunicar-se és un dels reptes de futur d’aquest ens que es posa com a exemple a seguir per altres territoris.

20-anys-de-turisme-garrotxa

Foto de família dels diferents integrants (@TurismeGarrotxa) 

Turisme Garrotxa va ser un organisme nascut per sumar esforços de sector públic i privat per tal de difondre la marca ‘Garrotxa’ i atreure visitants amb un projecte a llarg termini. Un patrimoni que es vol difondre ara amb un paraigua que sumi les diferents marques ja existents dels diferents municipis i zones. Una complementarietat que és clau tal i com ha assenyalat a Ràdio Olot el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà.

eduard-llora-i-turina-serra-jordi-altesa

Un turista cada cop més informat

L’aposta per un  turisme sostenible consideren que ja s’ha consolidat i que l’ens sigui público-privat és un element que fins i tot es posa d’exemple a seguir. Entre els reptes de futur, adaptar-se constantment a les noves maneres d’accedir a la informació sobre turisme és un dels objectius. A més, és una de les realitats que més ha canviat des dels inicis on, anar a les fires a vendre la marca Garrotxa, era el més prioritari. Ara, Internet i moltes pàgines i blogs de viatges han canviat les maneres d’accedir a la informació i el visitant cada cop té més clar què és el que vol veure. Com ha explicat la gerent de Turisme Garrotxa, Turina Serra, la gent ve ben informada.

És el cas per exemple de les gorgues que, malgrat que mai se n’ha fet una difusió i promoció com un atractiu, ha acabat sent un dels elements que la gent ha acabat trobant i en alguns casos amb molta afluència de visitants. Turisme Garrotxa ha celebrat els 20 anys amb un acte al Teatre Principal on ha instaurat un premi de reconeixement a persones que han destacat per un motiu o altre en la promoció de la comarca i el sector turístic. El primer homenatjat ha estat Josep Maria Prats.

Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum