En directe
Cocktail Class
amb Ràdio Olot

Olot Motor torna a ser el concessionari líder en vendes de Nissan a tot el món

Per dotzena vegada, han aconseguit el Nissan Iberia Award 2021, en un any especialment complicat per la marca i pel sector automobilístic en general
Joel Tallant | 27 d'octubre de 2021
Olot Motor torna a ser el concessionari líder en vendes de Nissan a tot el món

Una vegada més, Olot Motor aconsegueix la medalla d’or a partir de les enquestes dels clients, que han valorat amb molt bona nota, no només l’atenció a l’hora de vendre, sinó especialment el servei post-venda que és un dels aspectes on els clients són més exigents. Pel conseller director general de Nissan Iberia, Bruno Mattucci, Olot Motor és un exemple inèdit a la companyia.

El gerent d’Olot Motor, Jordi Teixidor, ha explicat que la clau de l’èxit és

Nissan treballa en aquests moments en tres objectius bàsics: l’electrificació dels seus models, la consolidació dels crossovers i la potenciació de la xarxa de concessionaris. I és que el 91% de les vendes que la companyia japonesa ha fet a tot el món durant l’últim any ha sigut en aquests punts de venda. És per això que entre els seus objectius més immediats hi ha el reforç dels seus aparadors per potenciar les novetats més immediates: el nou Xtrail i el nou Qashqai. Els dos vehicles comptaran amb la tenologia IPower amb un motor i una bateria elèctrica i un segon motor de betzina només per carregar-la. I és que Nissan té la seva pròpia manera d’entendre la migració cap al cotxe totalment elèctric, atesa la manca d’infraestructures de recàrrega. Preguntat per Ràdio Olot sobre l’impacte en la companyia de l’increment del preu de l’energia, de les matèries primeres i del transport, Bruno Mattucci ha explicat que el principal problema de la producció de Nissan en aquest moment és la Covid.

Això provoca retards importants en l’arribada de peces a les plantes de producció de tot el món, arribant a incrementar fins a un 25% el preu dels costos del seu transport. Tot plegat pot tenir un impacte d’un 3% en el preu final dels vehicles. Sobre el tancament de la planta catalana, Mattuci ha dit que no s’ha entès el desmantellament i s’ha compromès a reforçar la presència de la seva xarxa comercial a casa nostra.

Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant


Volum