En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Olot Motor renova totalment la imatge del seu concessionari Nissan

S'imposa el Nissan Retail, un nou concepte on la imatge, la interactivitat i el contacte directe amb el client tenen un impacte decisiu amb la venda
| 7 d'octubre de 2016
Olot Motor renova totalment la imatge del seu concessionari Nissan

Olot Motor, el concessionari oficial Nissan per a les comarques de la Garrotxa i el Ripollès, estrena noves instal·lacions. Una imatge totalment renovada i un nou concepte de vendes centren uns canvis que permeten al concessionari disposar de 500 metres quadrats de superfície dedicada a la venda. Olot Motor és el representant de Nissan que ostenta des de fa set anys el lideratge absolut en venda de vehicles de la firma japonesa.

Olot Motor fa un pas més i aposta per una imatge totalment renovada a les seves instal·lacions situades a l’Avinguda de Santa Coloma, a la pujada de la Solfa. Amb més de 30 anys d’experiència en el sector, Olor Motor pot presumir de ser el concessionari de l’Estat Espanyol que més cotxes de Nissan ven a tot el país i amb la nova imatge del concessionari es posa a l’alçada dels principals concessionaris de la firma a nivell europeu. "A la nova imatge hi trobarem la Nissan Retail. És un espai innovador on el client gaudirà d’una experiència de compra única capaç de transmetre innovació i emoció", segons ha explicat el propietari d’Olot Motor, Jordi Teixidor.

Interior renovat d'Olot Motor

Nissan Retail

I és que els temps canvien i la manera de comprar i vendrre els vehicles també. S’acaben les muntanyes de paper i de catàlegs i el comprador passa de 7 visites al concessionari a 2. És el que Nissan calcula com a necessari per tancar una venda.

Al Nissan Retail hi trobarem un espai adaptat a la nova forma de comprar. És un espai sense barreres, digital, sense papers, tot en un ambient relaxat on el client és qui decideix on fer els tractes. A més, disposa d’espai wifi, una àrea de jocs per a nens i una zona de lleure per parlar amb tranquil·litat i sense pressió de les característiques dels vehicles.

El consellder director general de Nissan Iberia, Marco Toro, ha assistit a la inauguració de la nova imatge celebrada aquest dijous. Toro ha felicitat a Jordi Teixidor per haver implantat els canvis abans del que estava previst i ha explicat que "una de les grans novetats de l’any vinent serà l’estrena del nou Micra, la gran aposta de la marca per la nova temporada amb novetats importants pel benestar i la seguretat del conductor". Toro també ha parlat del calendari de presentació del nou vehicle que, a Olot també es podrà veure i provar a partir del primer trimestre de l’any vinent.

Imatge exterior d'Olot Motor

 

 

Una altra de les grans apostes per l’any vinent serà el reforç dels vehicles 100 % elèctrics i potenciar aspectes com el cotxe de cortesia gratuït que ja ofereixen a tot conductor que porta el seu vehicle al taller, l’assistència per a tota la vida i l’equiparació dels preus de servei. Per a Jordi Teixidor, el secret de l’èxit és clar.

Escolta el reportatge:


Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum