En directe
Cocktail Class
amb Ràdio Olot

Més d’un 70% de les reclamacions que presenten els garrotxins es resolen favorablement

Durant el 2018 es van presentar més de 650 reclamacions a l’Oficina de Consum del Consell Comarcal
| 8 d'abril de 2019
Més d’un 70% de les reclamacions que presenten els garrotxins es resolen favorablement

Durant el 2018 es van presentar més de 650 reclamacions a l’Oficina de Consum del Consell Comarcal. El servei de telecomunicacions monopolitza les queixes, mentre que l’any passat no hi va haver cap reclamació per visites comercials a domicilis. 


Set de cada deu reclamacions que es van presentar l’any passat els garrotxins, van acabar amb final feliç pel consumidor. És una de les dades que s’extreuen de la memòria de l’Oficina de Consum de la Garrotxa, situada a l’edifici del Consell Comarcal. En total, el 2018, es van presentar 657 reclamacions. Són un 30% més que l’any anterior. Segons la directora de l’Agència Catalana de Consum, Elisabet Abad, això es deu a la bona tasca que es fa a la comarca.

 

La majoria de les queixes que es van recollir l’any passat van estar relacionades amb serveis de telecomunicacions. Seguit de l’aigua, llum o gas. També van destacar les queixes sobre el transport de passatgers, sobretot, per les vagues de companyies aèries que hi va haver a l’estiu. I un fet singular: durant el 2018 no es va rebre cap queixa per visites comercials a domicilis. Ho explica la directora de l’Oficina de Consum de la Garrotxa, Anna Beltrán.

 

Pel que fa a les xifres de reclamacions per municipis, Olot lidera el rànquing, seguit dels veïns de Sant Joan i la Vall d’en Bas. Les empreses que han rebut més queixes des de la Garrotxa són Endesa, Vueling i Movistar.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant


Volum