En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

L’Oficina de Consum de la Garrotxa va gestionar més de 3.000 expedients l’any 2021

Les reclamacions han disminuït un 20% respecte al 2020. Les telecomunicacions han tornat a situar-se com l’àmbit més reclamat, un símbol que demostra que les consultes tornen a la situació prepandèmica
Redacció | 5 d'abril de 2022
L’Oficina de Consum de la Garrotxa va gestionar més de 3.000 expedients l’any 2021

Presentació de la memòria 2021 de l'Oficina de Consum de la Garrotxa (Consell Comarcal)


3.252 expedients han estat gestionats en el transcurs del 2021 per l’Oficina de Consum de la Garrotxa. D’aquests, més de 600 han estat reclamacions, més de gairebé 2.600 han estat consultes i 7 han estat queixes. L’últim balanç mostra que les reclamacions han disminuït un 20% respecte el 2020, ja que aquell any van haver-hi les casuístiques de la clínica Dentix i dels viatges cancel·lats. Així ho explica la directora de la Oficina de Consum de la Garrotxa, Anna Beltran.

Durant el 2021, aquestes qüestions es van solucionar i això ha fet que disminuïssin les reclamacions. Pel que fa als àmbits, un 23% de les reclamacions van estar relacionades amb les telecomunicacions. El subministraments van representar un 21% i la tercera temàtica, el sector serveis, un 19%.

Durant la pandèmia, també es va haver de canviar el format de les trobades amb les empreses. La reestructuració va comportar que el diàleg i les mediacions amb les companyies passés del presencial al telemàtic.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum