En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

La nova Plaça Mercat d'Olot porta un 40% més de clients i es consolida com atractiu turístic

1 de cada 10 visitants ve expresament a comprar de fora de la comarca. Rep 35.000 visitants mensuals.
| 27 de novembre de 2015
La nova Plaça Mercat d'Olot porta un 40% més de clients i es consolida com atractiu turístic

El primer any de funcionament de la nova Plaça Mercat d’Olot s’ha traduït en un 40% més de clients i un increment de la facturació mitjana del 45%. Tot això, comparat amb el trasllat a Can Gelada i cal tenir present que en aquest edifici les vendes van pujar. A més, 1 de cada 10 clients són visitants que venen expressament a comprar de fora de la comarca. Cada mes, hi van 35.000 clients.

Primer any Plaça Mercat (Jordi Altesa)

Foto de família dels placers (Jordi Altesa) 

Una de les claus de l’èxit, segons el president dels Placers, Jordi Vilarrasa és l’horari continu de 8 del matí a 7 del vespre. La clientela és fidel: un 95% dels clients repeteixen i són habituals. La promoció és un dels reptes que hi ha pendents però Vilarrasa insisteix que el primer any ha estat de molts canvis també perquè molts placers han passat d’autònoms a empresaris.

Aviat tot ple

A hores d’ara tots els locals estan plens i només en queda un que s’omplirà en breu amb una cafeteria, segons ha explicat el regidor de promoció de la ciutat, Estanis Vayreda. Un altre dels reptes que ha afegit l’alcalde d’Olot Mia Corominas ha assenyalat és la posada en marxa de l’illa energètica que no va al ritme esperat.

Primer any Plaça Mercat 2 (Jordi Altesa)

Matí de ràdio 

Per aquest matí de ràdio també hi ha passat l’associació de comerciants d’Olot. Juntament amb els Placers han previst una campanya de Nadal que no deixarà indiferent a ningú. Ho ha explicat el president de l’ACO, Jordi Rovira. Avui també hem après que el restaurant de la Plaça Mercat d’Olot, la Cuina del Mercat, té propines solidàries. La propina que es deixa se’n va directament a Càritas Garrotxa. Ho ha explicat el propietari, Miquel Fluvià

Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum