En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Joan Llensa, Joan Plana i Anna Quintana, els tres finalistes als premis Garrotxí de l'Any

Són un escriptor, un emprenedor i una patinadora; el guanyador es coneixerà a la gala del divendres 8 de juny
| 24 de maig de 2018
Joan Llensa, Joan Plana i Anna Quintana, els tres finalistes als premis Garrotxí de l'Any

Són un escriptor, un emprenedor i una patinadora. El guanyador es coneixerà a la gala del divendres 8 de juny. Ara, però, volem conèixer millor qui són els tres candidats.


JOAN LLENSA

Escriptor, nascut a Sant Joan les Fonts el 1977. L’any passat va publicar l’antologia de fantasia i terror ‘Todo lo que no puedes ver’, ambientada a la Garrotxa. És el llibre més venut de la seva categoria a l’Estat espanyol i un dels primers a altres països, com ara Mèxic, Alemanya o els Estats Units.

JOAN PLANA

Emprenedor i estudiant, nascut a Olot el 2000. Encara és estudiant, però l’any passat es va proclamar guanyador de l’Audi Creativity Challenge per aconseguir fer el primer concert hologràfic en directe de la història. Va teletransportar un artista des de Barcelona fins a San Francisco.

ANNA QUINTANA

Patinadora, nascuda a Olot el 1985. És la capitana del CPA Olot i l’única patinadora que ha participat en tots els títols del club; entre els quals, destaquen els onze ors mundials i els tretze ors europeus. Aquest any, ha estat escollida millor esportista femenina de patinatge en la Gala del Patinatge Català.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum