En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Els abonats de l'Olot es podrien arribar a autofinançar el seu carnet

El club els regalarà 25 euros per cada soci nou que portin a l'entitat, sense cap tipus de límit
| 5 d'agost de 2015
Els abonats de l'Olot es podrien arribar a autofinançar el seu carnet

El club els regalarà 25 euros per cada soci nou que portin a l'entitat, sense cap tipus de límit. L’objectiu és que els seguidors se sentin estimats i arribar, aquest any sí, a la xifra dels 1.700.

rdp campanya socis ueo 15

Els abonats de la Unió Esportiva Olot es poden convertir en comercials de l’entitat i, fins i tot, si tenen molta mà dreta per convèncer l’altra gent, poden arribar a fer negoci. A la campanya de captació de socis que ha presentat l’entitat, hi destaca la novetat que un soci cobrarà 25 euros per cada soci nou que porti al club. Un exemple pràctic molt clar: si un soci de general, que paga 105 euros, porta quatre socis nous, es quedarà a només cinc euros d’autofinançar-se el carnet. I si en porta més, encara hi guanyarà diners, perquè no hi ha cap límit, tal com ha explicat el responsable de la campanya, Manel Fernández. La iniciativa és vàlida per a tots els socis, excepte pels júniors.

D’altra banda, els preus dels carnets de la nova temporada es congelen i seran els mateixos que els de la temporada passada: 170 euros pels de tribuna, 105 pels de general, 220 pels socis protectors i 330 pels socis de llotja, amb descomptes pels jubilats i pels júniors (menors de 10 a 17 anys). A més, el carnet de la Unió Esportiva Olot ofereix avantatges a sis empreses de la ciutat. La intenció no és cap altra que engrescar la massa social i fer-la créixer. Fa un any, l’Olot es va proposar assolir els 1.700 socis i, al final, no ho va aconseguir. Ara, intentarà assolir l’objectiu per, tal com remarca Fernández, arribar als 2.000 d'aquí a dos anys.

Estima cap als socis

Amb la iniciativa dels 25 euros, l’acord amb sis empreses de la ciutat i la congelació dels preus, l’Olot vol implicar al màxim els seus aficionats. El president, Joan Agustí, diu que presenten la campanya per demostrar la seva estima als socis.

Tots els socis que ja ho eren la temporada passada tenen el carnet renovat automàticament i rebran una carta del club amb els detalls de les novetats de la campanya. Si algú se’n volgués desfer, només ho hauria de comunicar a l’entitat. Aquest estiu, l’Olot no té la botiga al Firal, però ha ampliat l’horari de l’oficina de l’Estadi Municipal. Estarà oberta de dilluns a dijous, al matí i a la tarda, i divendres, només al matí.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum