En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Albert Dorca torna a Segona B dotze anys i 418 partits a Segona A després

El migcampista olotí, que ha acabat contracte amb l'Alcorcón, ha fitxat pel Cornellà
| 27 d'agost de 2020
Albert Dorca torna a Segona B dotze anys i 418 partits a Segona A després

El migcampista olotí, que ha acabat contracte amb l'Alcorcón, ha fitxat pel Cornellà. Serà rival de l'Olot, el club de la seva ciutat i on es va formar com a futbolista. Dorca deixa la Segona A sent el tercer jugador amb més partits disputats a la categoria.

Dorca, celebrant un gol amb l'Alcorcón, el seu últim equip a Segona A (La Liga)

Albert Dorca només ha jugat dues temporades a Segona B. Va ser amb el Palamós, la 2003-2004, i amb el Girona, la 2007-2008, quan va aconseguir l'ascens a la Segona Divisió A. Des d'aleshores, no s'havia mogut de la categoria de plata. El migcampista olotí, sempre regular, ha estat important en tots els equips que ha jugat: el Girona, el Racing, el Múrcia, el Saragossa, l'Elx i l'Alcorcón. Tot i tenir 37 anys, amb els madrilenys la temporada passada va arribar a disputar 30 partits. Aquest estiu, però, acabava contracte. Ara, ha marxat de l'Alcorcón i, a la vegada, ha tancat una etapa de dotze anys i 418 partits a Segona A. Només Nino, encara en actiu, i Quique Martín, ja retirat, n'han disputat més en tota la història de la divisió de plata.

Dorca deixa la Segona A i torna a Segona B. S'acosta a casa i fitxa pel Cornellà, un equip que aquest juliol es va quedar a les portes de l'ascens en el play-off exprés i que serà rival de l'Olot en aquesta temporada atípica a la categoria de bronze, de la qual encara no se sap res oficialment. El migcampista olotí tornarà a l'Estadi Municipal d'Olot, però ho farà de visitant.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum