En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Martí Vayreda es proclama campió d’Espanya de bike trial

El ciclista olotí ha aconseguit aquest dissabte la primera posició estatal a Cartagena
Aniol Puigvert | 29 de juny de 2022
Martí Vayreda es proclama campió d’Espanya de bike trial

Més de 100 esportistes van participar en el campionat estatal de bike trial, al Polígon Industrial de los Camachos, a Cartagena. Un circuit dur, que buscava esprémer la resistència i les qualitats tècniques de cada participant. Martí Vayreda va ser el millor de la seva categoria, la de “competició 26”, on  es va coronar amb el primer lloc. Va superar a dos dels favorits com Daniel Barón i Sergi Llongeras, campions del món de la disciplina. En declaracions a Ràdio Olot, Martí Vayreda, es mostra satisfet després d’aconseguir el campionat.

Consolidar-se a l’elit mundial del bike trial era un dels objectius de Martí Vayreda. Així ho ha fet, després d’aconseguir el primer títol estatal en la màxima categoria. El 2020 ja va obtenir el mateix títol, però en categoria junior i l’any passat va quedar en segona posició. Vayreda és l’actual número tres del món. Després d’assolir el campionat d’Espanya, l’olotí repassa els seus pròxims objectius.

Marti Vayreda buscarà donar la seva millor versió, en els dos grans campionats que venen: l’europeu del 18 de juliol a Alemanya i la copa del món que es disputarà a l’agost a la ciutat danesa de Copenhaguen.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum