En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Com si no hi hagués hagut aturada de Nadal: 0-1 i líders!

L'Olot repeteix el guió de l'últim partit del 2021 i arrenca el 2022 amb una victòria per la mínima al camp del Castelldefels. Jordi Xumetra ha marcat l'únic gol del partit en el seu redebut amb el conjunt olotí
David Planella | 9 de gener de 2022
Com si no hi hagués hagut aturada de Nadal: 0-1 i líders!

La Unió Esportiva Olot havia tancat el 2021 amb una victòria per la mínima al camp del Vilassar de Mar i avui ha obert el 2022 de la mateixa manera als Canyars (0-1). Els olotins jugaven en un escenari que també era petit i de gespa artificial —i on no havien pogut guanyar les últimes vegades que l'havien visitat— i han vençut gràcies a un gol de Jordi Xumetra al minut 19 de la segona part. Per aconseguir-ho, l'equip d'Albert Carbó ha hagut d'oferir la seva versió més pràctica: ha estat molt sòlid en defensa, amb Ot Serrano, Uri Ayala i Carles Mas com a líders, i ha aprofitat una ocasió en atac per endur-se els tres punts. El tècnic destaca que els jugadors tenien clar com havien de jugar.

Ha estat un partit complicat. El Castelldefels no ha caigut a la trampa de l'Olot i ha resistit durant molta estona. Sobretot a la primera meitat ha tingut més possessió de la pilota i més arribades a l'àrea, però ha estat incapaç de generar ocasions clares a la porteria de Batalla. Els olotins, en canvi, han trepitjar menys l'àrea de Romero, però han creat més perill. La primera part s'ha acabat amb una ocasió de Xumetra davant del porter que no ha trobat porteria —la pilota ha sortit per sobre el travesser—. El nou davanter de l'Olot ha hagut d'esperar a la segona part per poder marcar. Ho ha fet al minut 19, al segon pal i a porteria buida, gràcies a una bona centrada de Blázquez. Xumi es mostrava content del seu redebut.

El Girona B també guanya

El 0-1 als Canyars és el quart triomf consecutiu de l'Olot, que d'aquesta manera ha reprès la lliga allà on la va deixar: com a líder del grup cinquè de Tercera RFEF. Això sí, amb els mateixos punts que un Girona B que ha superat l'Hospitalet en el partit de la jornada (2-1). Diumenge que ve, l'Olot jugarà a casa: a dos quarts de 5 de la tarda, contra el Vilafranca, un rival directe a la part alta de la taula que ara tanca la zona de play-off amb un partit menys.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum