En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

La Unió Esportiva Olot vol recuperar l’afició jove

El club s’ha marcat, principalment, aquest objectiu amb la nova campanya de socis que ha llançat
Pau Masó | 6 d'agost de 2021
La Unió Esportiva Olot vol recuperar l’afició jove

La Grada de l'Olot en temporades passades (UEOlot)


De l’equip a l’afició. Després de rejovenir la plantilla, el club buscarà ara tornar a enganxar els aficionats més joves que durant els últims anys han deixat de veure i animar els partits a l’Estadi Municipal. Sota el nom “Seguim 100 de l’Olot”, el club ha llençat una campanya de socis en la temporada del centenari que buscarà mantenir la xifra d’abonats amb preus congelats i afegir joventut al projecte. El president de la Unió Esportiva Olot és Joan Agustí.

El carnet jove costarà 65 euros l’any. Es rebaixa deu euros el preu de general i cinc el de general jubilat. La resta de quotes es mantenen igual que la temporada passada. Com en altres temporades, el soci podrà autofinançar-se el carnet a través de descomptes a establiments de la ciutat. En parla el responsable de comunicació del club, Jordi Reyes.

El "valor afegit" i els altres equips del club

Reyes també remarca que amb la nova campanya volen posar en relleu el “valor afegit” del club i tots els altres conjunts que hi ha a l’entitat, més enllà del primer equip.

De moment, el club no s’ha volgut marcar una xifra de socis on arribar amb la nova campanya, però sí que es buscarà mantenir els 1.000 abonats que hi ha a hores d’ara.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum