En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

L'Olot diu adeu a la Segona B i jugarà a Tercera RFEF la temporada que ve

L'equip olotí no ha pogut guanyar contra la Penya Deportiva (1-1) i ha dit adeu a la Segona B
| 23 de maig de 2021
L'Olot diu adeu a la Segona B i jugarà a Tercera RFEF la temporada que ve

L'equip olotí no ha pogut guanyar contra la Penya Deportiva (1-1) i ha perdut dues categories. El Prat i l'Espanyol B han fet els deures i s'han salvat.

L'entrenador i el capità de l'Olot, després del partit (Nuri Marguí/UEO)

Cinc anys després de l'últim descens, la Unió Esportiva Olot ha tornat a abandonar la Segona B. Aquesta vegada, per baixar dos graons a l'escala del futbol espanyol i jugar a Tercera RFEF, la cinquena categoria. Miquel Àngel Muñoz és el tècnic del conjunt olotí.

 

L'Olot es podia salvar, però sabia que havia de guanyar, i els jugadors de Miquel Àngel Muñoz no ho han pogut fer. Un gol des de fora l'àrea de Colau al minut 27 de la primera meitat, combinat amb gols matiners del Prat i l'Espanyol B, han fet molt complicat acabar el partit d'avui amb vida. L'Olot ha tingut orgull i, cinc minuts després del 0-1, ha aconseguit l'1-1. Xumetra ha rebut un penal que ell mateix ha transformat i ha tornat a situar les taules al marcador. Els olotins han tingut una gran ocasió en l'última jugada de la primera part —del mateix Xumetra— que hauria canviat molt el decorat. Però no hi ha hagut manera. Avui la pilota no ha volgut entrar. Els nervis i la pressió han passat factura.

 

L'Olot s'ha passat tota la segona part a camp contrari buscant el 2-1. Amb Barnils ja al camp ha tingut un bon recurs per crear ocasions amb pilotes penjades a l'àrea. També n’ha tingut una de claríssima Juan Delgado, sol davant de porteria. La Penya Deportiva ha tret aigua del vaixell com ha pogut, però ha resistit. I l'Olot, que necessitava dos gols per salvar-se perquè el Prat guanyava per la mínima, no ha abaixat els braços fins als darrers minuts, quan ja ha vist impossible la salvació. El silenci s'ha anat imposant al bon ambient que hi ha hagut a l'Estadi Municipal. Alguns espectadors han marxat abans d'hora, però la majoria de l'afició s'ha quedat i ha acabat aplaudint els jugadors. Miquel Àngel Muñoz envia aquest missatge als socis i seguidors de l'Olot.


Acabada la temporada de Segona B, s'han salvat la Penya Deportiva, l'Espanyol B, que ha golejat l'Atzeneta per 3-0, i el Prat, que ha guanyat l'Oriola per 1-0. Han baixat a Tercera RFEF l'Olot, l'Atzeneta, l'Hospitalet, l'Oriola i el València Mestalla. A la fase d'accés a Primera RFEF, el Llagostera ha pujat a la nova Segona B Pro, juntament amb el Cornellà, i més amunt, cap equip català ha aconseguit l'ascens a Segona Divisió A.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum