En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

El programa de motor de Ràdio Olot 'Cilindrada' torna per celebrar els 40 anys

Serà dissabte amb tres hores de ràdio en directe i una trobada del món del motor al pavelló firal d’Olot
| 6 de març de 2018
El programa de motor de Ràdio Olot 'Cilindrada' torna per celebrar els 40 anys

Ràdio Olot tornarà fer olor de benzina aquest dissabte. Tres hores de ràdio en directe i una trobada del món del motor al pavelló firal d’Olot serviran per celebrar els 40 anys del primer Cilindrada, l’històric programa de motor d’aquesta casa. S’hi esperen unes 200 persones, entre locutors, pilots, expilots i amants de les rodes.


Durant 20 anys, els amants del motor van tenir una cita amb Ràdio Olot cada dissabte de 3 a 5 de la tarda. S’hi feia ‘Cilindrada’, un programa que va néixer el 1977 i que ara celebra els 40 anys de la seva primera edició. Aquesta festa tan especial d’aniversari es farà dissabte al pavelló firal d’Olot i reunirà tots els locutors i tècnics que van fer possible les hores de motor a Ràdio Olot. L’equip de ‘Cilindrada’ el pilotava Jordi Sellas.

A la festa del motor de dissabte, s’hi esperen unes 200 persones. Les veus del programa tornaran a sonar per fer un ‘Cilindrada’ especial, de cara al públic, que arrencarà a les 11 del matí al pavelló firal i s’allargarà fins a les 2 del migdia a l’antena de Ràdio Olot. Però la festa no s’acabarà aquí. Sellas explica què més hi haurà.

Pilots, expilots i amants del motor en general estan convidats a la festa de ‘Cilindrada’. Les inscripcions per a l’arrossada són limitades i ja es poden fer a través de correu electrònic (cilindrada40@gmail.com) o per telèfon al 972 26 68 98. L’equip del programa no vol que hi falti ningú.

La festa dels 40 anys de ‘Cilindrada’ serà, alhora, la festa del motor garrotxí, un retrobament de tota aquella gent que va formar part del programa que es va emetre del 1977 al 1997. Una reunió molt especial entre els protagonistes, els locutors i els oients. Les portes del pavelló firal s’obriran dissabte a dos quarts d’onze.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum