En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

La Policia Municipal d’Olot mostra el seu costat més compromès

El cos ha recollit gairebé 1.500 euros contra el càncer infantil
| 21 de setembre de 2017
La Policia Municipal d’Olot mostra el seu costat més compromès

El cos ha recollit gairebé 1.500 euros contra el càncer infantil. Ho ha aconseguit en una campanya que té l’objectiu de convertir l’hospital Sant Joan de Déu de Barcelona en el centre contra el càncer infantil més gran d’Europa.

Imatge promocional de la campanya (Ajuntament d'Olot)


Amb només quinze dies, els agents de la policia olotina han més que assolit el repte: ajudar als infants malalts de càncer. El cos policial ha recollit gairebé 1.500 euros a través d’una parada al mercat setmanal i els donatius de diferents col·lectius. L’impulsor de la campanya, Ramon Rota, admet que els ha "sorprès positivament" la resposta de la ciutadania.

 

És la primera vegada que la Policia Local d’Olot s’adhereix a una campanya d’aquestes característiques. Rota assegura que, a part de fer un bé, també ajuda a demostrar que darrera d’un policia també hi ha una persona.

 

Els diners recollits pel cos policial aniran íntegrament a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, amb l’objectiu de convertir el centre hospitalari en referència europea contra el càncer infantil.

 

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum