En directe
Cocktail Class
amb Ràdio Olot

El comerç d’Olot engega una campanya per fomentar el català

A través de la segona edició de l’Endevina-la’, l’Associació de Comerciants proposa als clients un jeroglífic per jugar i guanyar amb el català
Pau Masó | 18 de maig de 2022
El comerç d’Olot engega una campanya per fomentar el català

Un dels jeroglífics que formaran part de la campanya (ACO)


El comerç d’Olot vol posar el seu granet de sorra al foment del català i ho fa amb la segona edició del concurs ‘Endevina-la'. Aquest any noranta-dos establiments lluiran a l’aparador un jeroglífic que caldrà que la ciutadania resolgui. A més, s’han editat uns 120 cartells i 2.500 díptics. El 2017, en la primera edició, es va comptar amb 7.000 participacions, una xifra que des de l’organització veuen difícil de superar. La iniciativa arriba en un moment complicat per la llengua i des del Consorci de Normalització Lingüística creuen que és el moment de treballar per la llengua des de diferents capes de la societat. La responsable del Consorci a la Garrotxa és l’Esther Santaló.

A tots els comerços hi haurà butlletes per escriure les solucions dels diferents jeroglífics. La presidenta de l’Associació de Comerciants d’Olot, Anna Planella, explica el funcionament de la iniciativa.

La segona edició de l’Endevina-la’ ja està en marxa i s’acabarà el 16 de juny. Els premis seran el sorteig de dos lots de productes. El concurs està organitzat pel Servei Català d’Olot i la Garrotxa, i Òmnium Cultural, amb col·laboració de l’Associació de Comerciants d’Olot i el Consell Comarcal de la Garrotxa.

Comparteix a: 

També et pot interessar

Primer habitatge cooperatiu de la Garrotxa

És el Turrós, a Argelaguer, i ja hi viuen nou persones adultes i un nadó

Setmana de donació de sang a Olot

Des d’aquest dilluns fins diumenge a la tarda, el Banc de Sang i Teixits organitza una campanya de donació especialment necessària

Estàs escoltant


Volum